#9 HOTEL MURAH DI BINTULU [penginapan terbaik untuk penjimatan]

Kepada sesiapa yang hendak berkunjung ke Bandar Bintulu silalah lihat senarai 9 hotel murah di Bintulu yang kami beri kat bawah ni.

Penginapan ini adalah antara hotel yang terbaik yang termurah yang ada kat Bintulu. Hotel ini juga sesuai untuk membawa keluarga andasemasa berkunjung ke Bintulu.
Selamat Datang Ke Bandar Bintulu.

1. Inn86 Bintulu | Dari RM76 Semalam

Terletak hanya beberapa minit dari Pusat Komersial Medan Jaya, Inn86 menyediakan penginapan di Bintulu. WiFi percuma disediakan di seluruh kawasan penginapan.

Ia berada 800 meter ke Tumbina Hill, manakala Town Square Plaza berjarak 2.3 km jauhnya. Bintulu Waterfront berada 4.3 km dari Inn86. Lapangan Terbang Bintulu terletak 19.9 km jauhnya.


Galeri gambar di penginapan ini  Inn86 Bintulu | Dari RM76 Semalam
 Inn86 Bintulu | Dari RM76 Semalam


Semua bilik mempunyai TV skrin rata dengan saluran satelit dan meja. Peti sejuk mini disediakan. Bilik mandi en suite menawarkan pancuran mandian.



Pelangan boleh mendekati kaunter penerimaan Pelangan 24 jam untuk simpanan bagasi. Pusat perniagaan ditawarkan.

Galeri gambar di penginapan ini  Inn86 Bintulu | Dari RM76 Semalam
 Inn86 Bintulu | Dari RM76 Semalam

Lapangan terbang terdekat adalah Lapangan Terbang Bintulu yang berjarak 9 km dari tempat penginapan ini.



Penginapan ini juga mempunyai salah satu skor lokasi terbaik di Bintulu! Pelangan lebih puas hati dengannya berbanding penginapan lain di dalam kawasan ini.


“Air yang kuat,katil yang empuk dan berdekatan dengan kedai makan dan supermarket..”

 REVIEW PENGGUNA HOTEL Inn86 Bintulu 

Lengkan
  Malaysia
“Saya suka sangat bilik bersih,air laju,restoran yg dekat,,semua kemudahan lengkap.. ”

Nur
  Malaysia
“Bersih. Semua baik, bagus. Pendek kata"perfect"”
Muhammad
  Malaysia
“Bilik yang selesa,kemas dan keadaan hotel yang bersih. Pelbagai kemudahan bilik di sediakan.”
Anonymous
  Malaysia
“Katil dan bantal empuk. Pancuran air yg deras. Cadar yg tebal”
Siti
  Malaysia
“Lokasi penginapan berdekatan dengan tempat yang dituju.”
Zainun
  Malaysia
“Nice huge room with huge bed. Nice staff. Very efficient. ”

 Allister
  Malaysia
“Friendly staffs which are always ready to help with any troubles you have.  very Clean, comfortable rooms which are very worth the price. Free coffee in the morning, and cordial juice in the evening as well. Water purifiers on each floor so  very clean drinking water 24/7.”
Mohamad
  Malaysia
“1.staff
2.room very clean and comfortable
3.best price
4.best hotel position”


SEMAK HARGA TERKINI DI >>>BOOKING.COM



2. The Velton Inn Bintulu | Dari RM70 Semalam




Terletak di kawasan bandar lama di Bintulu, The Velton Inn menyediakan penginapan yang moden di dalam bangunan kelabu dan putih yang menawarkan pemandangan kawasan sekitarnya. Velton menampilkan WiFi percuma di seluruh kawasan penginapan, manakala Pelangan yang memandu boleh mendapat faedah dari parking percuma di lokasi.

Bangunan di mana terletaknya inn ini The Velton Inn Bintulu | Dari RM70 Semalam



Galeri gambar di penginapan ini The Velton Inn Bintulu | Dari RM70 Semalam


Setiap bilik berhawa dingin ini dilengkapi dengan hiasan dalaman berwarna putih dan juga neutral. Bilik-bilik menyediakan TV skrin rata untuk hiburan dan juga terdapat juga cermin meja solek serta meja. Cerek elektrik dan juga air mineral disediakan di bilik. Bilik mandi en suite dilengkapi dengan kemudahan pancuran mandian berdinding kaca dan bidet tangan.

Lapangan Terbang Bintulu berjarak 21.2 km dari tempat penginapan ini.

Penginapan ini juga mempunyai salah satu skor lokasi terbaik di Bintulu! Pelangan lebih puas hati dengannya berbanding penginapan lain di dalam kawasan ini.

Review Pengguna The Velton Inn Bintulu

“Layanan seorang Staf lelaki kurang memuaskan kerana asyik bermain hp semasa khidmat diperlukan.”
Mohd Malaysia

“Saya suka dekat dengan ATM, supermarket, kedai makan, pasar malam. Sangat2 puas hati bilik yg sangat bersih lengkap dgn kemudahan..”
Maziatul Malaysia

“semua ok, cuma masa coffee house tu saja tak tahu and tiada info dr staff.. wifi sekejap reconnect... :) bersih memang cun, harga memang cun, staff ok, ada lift juga.. bilik luas.. overall semua steady.. :) tq”
Queena Malaysia

“Semua kemudahan lengkap, tempat senang nak akses, kenderaan selamat, Wi-Fi kuat, pekerja yang sporting.”
Jackson Malaysia

“Parking senang cari, tidur selesa, layan bagus dari pelayan tetamu, harga yang berpatutan, terbaikkkk”
Justine Malaysia

“Bilik besar, biarpun takde tingkap, its really comfortable.”
Yaya Malaysia

“Bilik bersih & selesa.. Tempat selamat... Near the town.. Senang kemudahan awam dekat dgn kawasan velton inn...”
Zulkifly Malaysia

“Katil empuk,bilik yang bersih dan ceria, untuk yang sering terlupa berus gigi jangan risau haha siap ada berus gigi dan sikat rambut disediakan. Kawasan yang sunyi dan selesa, ruang parking kereta yang luas”
نسرول Malaysia

“Suasana dalaman yang cukup bersih, Banyak restoran makanan halal di kawasan sekitar, cuma jalan kaki sahaja, Bank/Atm pun ada di kawasan sekitar”
Nasrul Malaysia

“keadaan bilik yg bersih, great decoration, blik mndi yg bersih & katil yg sgt empuk. harga blik yg sgt2 berpatutan. para cleaner & staff lain yg juga peramah. thank you , the velton inn.”
Diana Malaysia

SEMAK HARGA TERKINI DI >>>BOOKING.COM


3. 900 Inn Bintulu  | Dari RM59 Semalam


900 Inn Bintulu menawarkan bilik-bilik gaya butik dan WiFi percuma. Hotel ini berjarak 10 minit berjalan kaki ke Pantai Tanjung Batu. Ia mempunyai kedai mudah beli yang terletak di sebelahnya dan kafenya sendiri. Parking percuma disediakan di sini.



Bangunan di mana terletaknya inn ini 900 Inn Bintulu  | Dari RM59 Semalam



SEMAK HARGA TERKINI DI >>>BOOKING.COM


Galeri gambar di penginapan ini 900 Inn Bintulu  | Dari RM59 Semalam


Bilik-bilik yang berhawa dingin di sini menampilkan hiasan bertemakan hutan hujan dan perabot buatan tangan. Ia dilengkapi dengan TV satelit skrin rata, peti keselamatan, cerek elektrik dan peti sejuk mini. Bilik mandi en suite menawarkan kemudahan pancuran mandian.



Kedua-dua Bandar Bintulu dan Taman Tun Bina, taman botani dan zoologi berada dalam jarak 5 minit memandu dari 900 Inn Bintulu. Ia mengambil masa selama 10 minit dengan kereta untuk ke Park City Mall. Bintulu Waterfront adalah sejauh 1.3 km. Ia adalah 45 minit memandu jauhnya untuk ke Lapangan Terbang Bintulu dan trekking di Taman Negara Samalaju.


Kemudahan simpanan bagasi disediakan di penerimaan Pelangan 24 jam di hotel ini. Perkhidmatan sewa kereta dan dobi disediakan dengan bayaran tambahan. Selain itu, anda boleh menerokai kawasan sekitar untuk pelbagai pilihan beli-belah dan menjamu selera.


Review Pengguna 900 Inn Bintulu

“Tidak menjangkakan hidangan sarapan pagi yang murah dan sedap”
Roselinawati Malaysia

“Sarapan sedap dan mempunyai banyak pilihan.Katil yang sesuai dan empuk.”
Wen Malaysia

“Dekorasi cantik kerana bertemakan alam sekitar. Tempat juga bersih. Kedai makan juga dekat.”
Awin Malaysia

“tempat yg menarik.. susunan bilik okeyy.. so far.. saya bagi good.. 👍 berbaloi dengan harga.. ”
Anonymous Malaysia

“Room 825 Easy check in and check out and great receptionist. Bilik air luas cuma paip air dari toilet agak slow tapi bukan masalah besar sebab air dr shower dah laju.ada water heater Katil single dan double yang extra besar boleh muat 5 dewasa. Ada kitchen untuk memasak tapi agak berbau busuk, pengudaraan kurang baik. Ada good discount walk in rate jika check in 12am ke atas (rm70 kebawah) ”
Nur Malaysia

“Tempat best untuk didiami dan sedikit bising pada waktu mlam disebabkan oleh bersebelahan dengan Clun. Btw, Best!”
Branda Malaysia

“I like all about the 900inn service.the room very classic.love the decoration so much😁ur staff also friendly. Tq... Lot of love from me DALIANA”
Daliana Malaysia

“Room is nice, very clean and comfy. The room is cheap and value for money (room size sufficient, comfy bed, pleasant interior design and furniture).”
Tobias Malaysia

“Staff at reception very helpful, dealt with replacement lightbulb very quickly and the adjoining bistro style restaurant was good and popular with locals so generally busy.”
Rowley United Kingdom

“For a budget room, the room size is spacious and cozy. Basic facilities are provided such as hot shower, warm water, television and wifi. The washroom also in a good condition.”
Dayang Malaysia

SEMAK HARGA TERKINI DI >>>BOOKING.COM


4. WIWO Hotel Bintulu  | Dari RM97 Semalam


WIWO Hotel menyediakan bilik-bilik berhawa dingin di Bintulu. Antara kemudahan yang ditawarkan di penginapan ini adalah sebuah restoran, kaunter penerimaan Pelangan 24 jam, perkhidmatan bilik dan WiFi percuma. Hotel ini menawarkan surat khabar serta mesin faks dan fotostat untuk kegunaan Pelangan



WIWO Hotel Bintulu  | Dari RM135 Semalam

Galeri gambar di penginapan WIWO Hotel Bintulu  | Dari RM135 Semalam

Bilik-bilik di hotel ini mempunyai ruang tempat duduk. Setiap bilik di WIWO Hotel dilengkapi dengan meja, TV skrin rata dan bilik mandi peribadi.

Sarapan à la carte disediakan setiap hari di penginapan ini.

Lapangan terbang terdekat ialah Lapangan Terbang Bintulu, 19 km dari WIWO Hotel.

SEMAK HARGA TERKINI DI >>>BOOKING.COM



5. 101 Hotel  Bintulu  | Dari RM135 Semalam

Terletak di antara Assyakirin Commerce Square, 101 Hotel Bintulu menawarkan penginapan yang tenang dan moden dengan akses WiFi secara percuma di dalam bilik. Hotel ini mengendalikan kaunter penerimaan Pelanganyang dibuka 24 jam dan menyediakan perkhidmatan pengemasan harian.

Bangunan di mana terletaknya hotel

Galeri gambar di penginapan ini

Dilengkapi dengan lantai parket, bilik-bilik berhawa dingin ini mempunyai meja, rak pakaian, kipas siling dan TV skrin rata dengan saluran satelit. Bilik mandi en suite merangkumi kemudahan pancuran mandian, tuala dan peralatan mandian percuma.

Di 101 Hotel Bintulu, para Pelangan boleh mendekati kakitangan yang ramah untuk bantuan dengan sewa kereta, simpanan bagasi dan perkhidmatan cucian kering/dobi. Kedai cenderamata dan mini-mart boleh didapati berdekatan.

SEMAK HARGA TERKINI DI >>>BOOKING.COM


REVIEW PENGGUNA HOTEL INI

“The room was ok and comfortable and the location is easy to find. Lot of restaurant nearby the hotel.”
Haizam Malaysia

“Without breakfast booking. The location is great. Near to the place that I want to go.”
Shelly Malaysia

“the room is suitbale for family with a fair price. The room is clean. Location is very strategic and easy to find food or restaurant.”
Mohamad Malaysia

“Good location. Near Muslim eateries. Very friendly and helpful stafs”
Mohd Malaysia

“The location of the hotel was very convenient for any visit.”
Suria Malaysia

“Breakfast included & tv channel upgrade get more channels”
Mat Malaysia

“Next door guest very noisy all night. Smell of cigarettes is too strong. Am not a smoker,just can't stand it.”
Moris Malaysia

“Near shopping complex, restaurants, bank,fast food restaurant, pub and karaoke”
Dalip Malaysia



6. OYO 1165 Kris Lodge Bintulu | Dari RM58 Semalam


Kris Lodge menawarkan tempat penginapan di Bintulu. WiFi percuma disediakan di seluruh kawasan.

Ia berada 1.9 km ke Pantai Tanjung Batu Bintulu, manakala Bintulu Commerce Square Mall terletak sejauh 2.6 km. Bukit Tumbina berada 4.6 km dari Kris Lodge. Lapangan Terbang Bintulu berjarak 21.3 km dari tempat penginapan ini.



Galeri gambar di penginapan OYO 1165 Kris Lodge Bintulu | Dari RM58 Semalam

Semua unit mempunyai TV skrin rata dengan saluran satelit. Beberapa unit menampilkan dapur yang dilengkapi dengan peti sejuk. Setiap unit mempunyai bilik mandi peribadi dengan tab mandi.

Pelangan boleh mengunjungi kaunter penerimaan Pelangan 24 jam untuk perkhidmatan pengemasan harian. Anda boleh meneroka kawasan sekitar untuk pelbagai pilihan beli-belah dan menjamu selera.

Galeri gambar di penginapan OYO 1165 Kris Lodge Bintulu | Dari RM58 Semalam

SEMAK HARGA TERKINI DI >>>BOOKING.COM


REVIEW PENGGUNA HOTEL INI

“Saya suka sebab bilik selesa dengan kemudahan yang lengkap”
Wilber Malaysia

“Bilik yg luas dan paling penting bersih. Cadar dan towel putih bersih. Toilet pun bersih sesuai dgn harga.”
Suzana Malaysia

“Bilik besar dan selesa... Sesuai utk family trip...like studio so much... Can cook.. 🤩 🤩 🤩 🤩”
Ayunoormawati Malaysia

“Bilik yang sangat luas dan disediakan dengan kemudahan dapur yang lengkap.”
Langidi Malaysia

“Saya suka dengan kerbersihan bilik,katil yang selesa dan layanan yang mesra dari staff hotel...thanks for services 😊👍”
Tomie Malaysia

“Bilik yang selesa.. Design dalam bilik sangat cantik ... suasana bilik yang selesa.. ”
Puspa Malaysia

“Everything the bed the room size the comfortness and the good value for money”
Firtzgerald Malaysia

“Good staff, the location near with cafe and laundry. Room very comfortable. Give 5star to this room😄”
Wilson Malaysia



7.  The Inn  Bintulu  | Dari RM98 Semalam


The Inn terletak di Bintulu. Ia mempunyai sebuah bar dan lounge berkongsi. Antara kemudahan yang ditawarkan di penginapan ini adalah sebuah restoran, kaunter penerimaan Pelangan 24 jam, perkhidmatan bilik dan WiFi percuma. Hotel ini mempunyai surat khabar dan mesin ATM yang boleh digunakan oleh Pelangan.



Galeri gambar di penginapan The Inn  Bintulu  | Dari RM98 Semalam


Bilik-bilik dilengkapi dengan penghawa dingin, TV skrin rata dengan saluran satelit, cerek, pancuran mandian serta alat pengering rambut dan almari pakaian. Bilik-bilik di hotel ini mempunyai bilik mandi peribadi dengan peralatan mandian percuma.



Lapangan terbang terdekat adalah Lapangan Terbang Bintulu, yang berjarak 22 km dari The Inn.


Galeri gambar di penginapan The Inn  Bintulu  | Dari RM98 Semalam


SEMAK HARGA TERKINI DI >>>BOOKING.COM


REVIEW PENGGUNA HOTEL INI


“keadaan hotel yang bersih dan kemas serta staf yang peramah”
Florence Malaysia



“Keadaan bilik selesa, suasana selesa sunyi dan tenang. Keseluruhannya memang terbaik.”
Qistina Malaysia


“Spacious and comfortable bedroom. Easy to find parking. Friendly staffs. Big flatscreen. ”
Kok Malaysia

“Stylish room with modern design. Large screen tv and nice lighting.”
Ahmad Malaysia

“It is new and basically the facilities are  very clean and adequate.”
Yong Malaysia

“Spacious room, with large windows, a separated/partitioned shower stall, very good water pressure, space for luggage storage, etc.”
Isabelle Perancis

“Modern clean room, bedding and toilet. Free parking in front of the hotel. No bfast but not a problem bec u can go and eat out.”
Saiful Malaysia

“WiFi was fast. Rooms very clean. Will visit again.”
Sheng Malaysia



8. Kemena Plaza Hotel Bintulu  | Dari RM101 Semalam




Kemena Plaza Hotel menawarkan penginapan di Bintulu. Ia menawarkan kolam renang luaran. Anda juga boleh menjamu selera di restoran di tempat atau menikmati minuman di bar. WiFi percuma disediakan di semua bilik.

Ia berjarak 200 meter ke Jeti Bintulu, manakala Bintulu Esplanade terletak sejauh 400 meter. Bintulu Paragon terletak 1.3 km dari Kemena Plaza Hotel. Lapangan Terbang Bintulu terletak 20.1 km dari penginapan ini.




Galeri gambar di penginapan Kemena Plaza Hotel Bintulu  | Dari RM101 Semalam


Bilik-bilik di hotel ini dilengkapi dengan TV skrin rata. Bilik mandi peribadi dilengkapi dengan bidet. Unit-unit di Kemena Plaza Hotel mempunyai penghawa dingin dan meja.



Anda boleh menghampiri kaunter penerimaan Pelangan 24 jam untuk perkhidmatan concierge, perkhidmatan dobi dan simpanan bagasi. Pusat perniagaan ditawarkan. Terdapat pusat kecergasan untuk anda melakukan sesi senaman. Sebagai alternatif, terdapat bilik sauna.



9. Kidurong Inn Bintulu  | Dari RM85 Semalam


Kidurong Inn merupakan sebuah hotel bertaraf 2 bintang yang terletak di Bintulu. Hotel betaraf 2 bintang ini menawarkan kaunter penerimaan Pelangan 24 jam, pusat perniagaan dan WiFi percuma. Tempat penginapan ini bebas rokok dan terletak 44 km dari Taman Negara Niah.




Bangunan di mana terletaknya hotel



Galeri gambar di penginapan ini


Semua bilik di sini berhawa dingin serta menyediakan TV skrin rata dengan saluran satelit, cerek, pancuran mandian, pengering rambut dan meja. Bilik-bilik di hotel ini mempunyai almari pakaian dan bilik mandi peribadi.



Lapangan terbang terdekat ialah Lapangan Terbang Bintulu, 24 km dari Kidurong Inn.


Penginapan ini juga dinilai baik di Bintulu! Pelangan mendapat lebih nilai untuk wang mereka jika dibandingkan dengan penginapan lain di bandar ini.

#9HOTELMURAHDIBINTULU
#familyinnbintulu
#lihuahotelbintulu

SEMAK SEMUA HARGA HOTEL INI SEKARANG DI >>>BOOKING.COM



Cari Maps Hotel di Sini

Booking.com