3 HOTEL MURAH DI SIBU | Tawaran Istimewa untuk anda!

Sekiranya anda sedang mencari hotel bajet dan murah di Sibu kami sedia untuk membantu anda mencari hotel yang murah di Sibu. Senarai hotel ini adalah diantara hotel yang paling murah dan sesuai untuk anda diami semasa berada di Sibu.

1. The Paramount Hotel Sibu | Dari RM123 Semalam

Hotel ini adalah antara hotel yang paling ramai orang menginap di Sibu Sarawak. Anda akan merasa selesa dan selamat semasa berada di Hotel ini. Hotel yang sangat cantik.

HOTEL MURAH DI SIBU SARAWAK
Photo VIA https://pix10.agoda.net



The Paramount Hotel Sibu terletak sejauh 5 minit berjalan kaki dari Daerah Kewangan Sibu. Ia menawarkan kaunter penerimaan tetamu 24 jam. Kemudahan bilik mesyuarat dan restoran boleh didapati di dalam hotel.


Paramount Hotel Sibu adalah 15 minit memandu dari Muzium Peringatan Lau King Howe dan Goddess of Mercy Pagoda. Lapangan Terbang Sibu berada sejauh 30 minit perjalanan.




Bilik-bilik berhawa dingin dilengkapi dengan TV satelit, kemudahan membuat teh/kopi dan seterika. Bilik mandi en suite menyediakan pengering rambut.

Perkhidmatan faks dan fotokopi juga disediakan untuk kemudahan anda. Hotel ini mempunyai meja concierge untuk membantu dengan permintaan anda. Perkhidmatan dobi dan menyeterika turut disediakan.



Anda boleh menikmati pilihan masakan Cina di Restoran Phoenix Court, yang juga menawarkan perkhidmatan bilik.



2. De House Hotel Sibu | Dari RM127 Semalam

Antara Hotel yang agak murah yang anda boleh tinggal semasa berada di Sibu. Bangunan cantik dan bilik juga antara yang tebersih.

Terletak di Sibu, De House Hotel menawarkan taman dan lounge berkongsi. Antara kemudahan yang ditawarkan di penginapan ini adalah restoran, kaunter penerimaan tetamu 24 jam serta perkhidmatan bilik dan WiFi percuma. Ia menyediakan perkhidmatan concierge dan ruang simpanan bagasi untuk tetamu.

De House Hotel Sibu | Dari RM127 Semalam

Bilik-bilik dilengkapi dengan alat penghawa dingin, TV skrin rata dengan saluran satelit, peti sejuk, cerek, bidet serta alat pengering rambut dan almari pakaian. Bilik mandi peribadi menyediakan pancuran mandian dan peralatan mandian percuma.




Lapangan terbang terdekat adalah Lapangan Terbang Sibu yang berjarak 27 km dari hotel ini.

Pasangan terutamanya suka lokasi ini — mereka menilaikannya 8.3 bagi lawatan untuk dua orang.

Penginapan ini juga dinilai baik di Sibu! Tetamu mendapat lebih nilai untuk wang mereka jika dibandingkan dengan penginapan lain di bandar ini.


2. Hi-inn Hotel Sibu | Dari RM89 Semalam

Antara hotel murah dan bajet yang terbaik di Sibu.


Hi-inn merupakan sebuah hotel bertaraf 3 bintang yang terletak di Sibu. Hotel yang bertaraf 3 bintang ini mempunyai bilik-bilik berhawa dingin dengan bilik mandi peribadi dan WiFi percuma.

Bilik-bilik di tempat penginapan ini dilengkapi dengan TV skrin rata dan peralatan mandian percuma.




Hi-inn Hotel Sibu





Lapangan terbang yang terdekat ialah Lapangan Terbang Sibu, 26 km dari Hi-inn.

Penginapan ini juga mempunyai salah satu skor lokasi terbaik di Sibu! Tetamu lebih puas hati dengannya berbanding penginapan lain di dalam kawasan ini.

Pasangan terutamanya suka lokasi ini — mereka menilaikannya 8.8 bagi lawatan untuk dua orang.

Penginapan ini juga dinilai baik di Sibu! Tetamu mendapat lebih nilai untuk wang mereka jika dibandingkan dengan penginapan lain di bandar ini.



REVIEW PENGGUNA

“sarapan ok,banyak pilihan..blik kemas,cantik,bersih..staf dia peramah.” Julia Malaysia  
       “Keselesaan dan mjamu sarapan pelbagai jamuan di sediakan.” Khairolizan Malaysia “Sarapan lebih banyak dengan pilihan yang menarik serta mempunyai rasa yang enak. Dihiasi dengan hiasan yang boleh menarik pelanggan untuk makan dan bekas makanan yang bersih serta kemas.” Mohamad Malaysia “Sedih...dikatakan lesen halal telah ditarik balik,jadi kami was-was nk makan/minum.... ” Anonymous Malaysia “Bilik mandi selesa.. Staf yg jga kuanter baik dan mesra pelanggan.” Nansie1992 Malaysia “Sarapan memuaskan tetapi menu hampir sama setiap hari. Perlu kepelbagaian menu” Norulakmalwati Malaysia “Sarapan pagi perlu dinilai semula memandangkan tidak banyak pilihan” Sabarina Malaysia “Staff were very friendly. The room was a good size & very clean.” Amanda Malaysia “Within walking distance to the market. Value for money for overnight stay” Shieo Malaysia


“lokasi dekat dengan pusat bandar dan juga tempat jogging waktu pagi atau petang. Berhampiran sungai....”
Hishamuddin Malaysia

“the cleanliness , the comfort in the room , location, bathroom”
Jill Malaysia

“New hotel, very clean and the bed was super comfortable.”
Elizabeth Malaysia

“Room was very comfy, great shower and enjoyed the free tea & coffee.”
Pico United Kingdom

“Very clean. Everything was great nothing to complain ”
Edwina Malaysia

“The room that I stayed was Family Japanese Style. I like it on the comfort, clean and money valuable. The staffs always showing smiling face. Recommanded.”
Connie Malaysia

“1. Clean 2. Good size of room 3. Value for money 4. Fast check-in and check-out 5. Close to town”
Saiful Malaysia

“Its have a nice room, tidy and clean, also the location of the place very strategic.”
Erzal Malaysia

“New n clean bedroom with comfy pillows Great rainshower Love the interior design! Bakery next door serves good gourmet beef buns 😍 Security guard take care of ur car 24/7 if u re driving there, ample of parkings! ”
Elene Malaysia

“I like that the place is very clean with modern design. It is very comfortable.”
Petrina Malaysia

TAGS
  • hotel murah di sibu
  • hotel sibu sarawak
  • kingwood hotel sibu
  • victoria inn sibu
  • rh hotel sibu
  • paramount hotel sibu
  • de house hotel sibu
  • win hotel sibu
  • zuhra hotel sibu

SEMAK HARGA  HOTEL MURAH TERKINI

Cari Maps Hotel di Sini

Booking.com