5 HOTEL BAJET MURAH DI MIRI | Harga bawah RM100

Kalau anda sekeluarga hendak melawat bandar Miri Sarawak ini kami sarankan 5 hotel yang bajet dan murah dengan harga hanya RM100 ke bawah.

Percutian anda ke Miri akan lebih jimat kalau menginap di hotel ini. Selamat Melancong ke bandaraya Miri.

1. OYO 901 Miri Hotel | Dari RM100 Semalam


OYO 901 Miri Hotel

REVIEW HOTEL OYO 901 Miri Hotel 

1. "hotel bagus, bilik bagus, lokasi berpusat"
mudah sampai ke mana-mana
Hotel yang sangat bagus di lokasi pusat, betul-betul di tengah-tengah pasar dan pusat membeli-belah terbesar di Miri, tidak pasti tentang restoran hotel kerana saya tidak pernah makan di sini kerana terdapat begitu banyak tempat yang bagus untuk makan di sekitar. Pada mulanya hanya ditempah untuk satu malam dan akhirnya tinggal untuk tambahan 3. Mendapat akses internet yang bagus untuk kerja saya.
2. Lokasi yang bagus, penginapan yang bagus, senyuman yang bagus”
lokasi yang baik, berhampiran dengan banyak restoran, bilik cukup besar, perkhidmatan yang baik
Ia berhampiran Giant yang berada di dalam pusat membeli-belah kecil. Tidak banyak dalam membeli-belah itu tetapi cukup baik untuk melakukan beberapa persiapan sebelum menuju ke Mulu. Terdapat banyak restoran di sekitar Miri Hotel tetapi kebanyakannya akan ditutup sekitar jam 11 malam. Tidak ada tempat untuk makan malam di sekitar sana. Kakitangan memberikan layanan yang baik & senyuman manis. Bilik kawan saya berhabuk & agak berbau. Milik saya bagus. Jadi, ia berdasarkan nasib.
3. penginapan yang berpatutan”
kakitangan yang mesra
berbaloi untuk menginap di Miri Hotel. Akses mudah untuk mendapatkan makanan halal kerana medan selera Taman Seroja berhampiran hotel. Lawatan di Grand Old Lady adalah hebat di mana anda boleh mengetahui sejarah petroleum di Malaysia. Mungkin hotel itu perlu memberi perkhidmatan kepada kafenya supaya pelanggan boleh mengadakan mesyuarat atau perbincangan dengan pelanggan mereka.
4. Hotel lama dan kakitangan yang sedia membantu dengan senyuman”
Bilik besar jalan akses mudah
Hotel lama tetapi biliknya bersih. Perabotnya sudah lama dan memerlukan ubah suai. Mudah untuk mencari hotel dan biliknya besar. Sarapan pagi berpatutan dan perkhidmatannya ok. Sangat dekat dengan pusat bandar dan akses jalan mudah ke jalan utama. Malam agak bising dengan muzik yang kuat dari bilik karaoke.

2. Raja Inn Miri | Dari RM74 Semalam


Raja Inn Miri | Dari RM74 Semalam
Raja Inn Miri | Dari RM74 Semalam


Raja Inn Miri | Dari RM74 Semalam
Raja Inn Miri | Dari RM74 Semalam



Raja Inn Hotel menawarkan penginapan di Miri. Bintang Megamall Miri berada sejauh 200 meter, manakala First Oil Well of Miri - The Grand Old Lady at Canada Hill berada di seberang lebuh raya.

Setiap bilik mempunyai TV skrin rata dengan saluran satelit.
Tempat penginapan ini menyediakan kaunter penyambut 
pelangan 24 jam. Ia juga menawarkan perkhidmatan sewa kereta.
Raja Inn Hotel terletak 3.3 km dari Boulevard Shopping Complex dan 3.4 km dari Kuil Tao San Qing Tien. Lapangan Terbang Miri berada sejauh 8 km.

Ini adalah kawasan kegemaran 
pelangan kami di Miri menurut reviu bebas.



3. Pacific Orient Hotel Miri | Dari RM80 Semalam


Pacific Orient Hotel Miri | Dari RM80 Semalam




Terletak di lokasi yang memudahkan, hanya dalam jarak 5 minit berjalan kaki untuk ke Bintang Megamall, Pacific Orient Hotel mempunyai meja penyambut pelangan yang dibuka 24 jam dan menawarkan Wifi percuma di seluruh hotel. Hotel ini juga menempatkan 2 kafe.

Hotel yang serba lengkap ini terletak dalam jarak 10 minit berjalan kaki untuk ke Imperial Mall yang popular dan 20 minit pemanduan untuk ke Lapangan Terbang Miri. Luak Bay Beach Esplanade terletak dalam jarak 30 minit pemanduan.

Dilengkapi dengan sebuah TV satelit skrin rata, bilik-bilik berhawa dingin juga menyediakan cerek elektrik, almari pakaian dan bilik mandi en suite dengan kemudahan pancuran mandian air panas/sejuk.

Kaunter penerimaan pelangan yang dibuka 24 jam akan berbesar hati untuk membantu dengan kemudahan mesyuarat/jamuan, kemudahan menyeterika dan kemudahan tempat letak kenderaan percuma untuk pelangan yang memandu. Untuk kemudahan, perkhidmatan ulang-alik lapangan terbang disediakan dengan bayaran tambahan.

pelangan boleh memilih untuk menjamu selera di Pacific Café atau Rainforest Café, kedua-duanya menghidangkan masakan Cina. Pilihan untuk menjamu selera di dalam bilik juga disediakan.





4. Hua Kiew Inn Miri | Dari RM80 Semalam



Hua Kiew Inn Miri



Terletak di Miri, 5 km dari San Qing Tien Taoist Temple, Hua Kiew Inn menawarkan pemandangan sungai. Hartanah ini bebas-rokok dan terletak 3.9 km dari Boulevard Shopping Complex.



Bilik-bilik ini dilengkapi dengan penyaman udara, TV skrin rata dengan saluran satelit, cerek, peralatan mandian percuma dan meja. Di bilik-bilik hotel mempunyai bilik mandi peribadi dengan pancuran mandian.

Bercakap Bahasa Inggeris, Bahasa Melayu dan Cina pada resepsi, kakitangan bersedia untuk membantu sepanjang masa.

Lapangan terbang terdekat adalah Lapangan Terbang Miri, 10 km dari Hua Kiew Inn.



5. OYO 977 Hong Kong Suites Miri | Dari RM63 Semalam



Terletak di pusat bandar Miri, HongKong Suites menawarkan penginapan moden dan selesa dengan akses WiFi secara percuma di seluruh kawasan hotel. Ia mempunyai kaunter penerimaanpelangan 24 jam dan menyediakan tempat letak kereta di tempat dengan bayaran tambahan.



Dihiasi secara ringkas, bilik-bilik berhawa dingin ini dilengkapi dengan lantai parket, meja, rak pakaian dan TV skrin rata dengan saluran tempatan. Cerek elektrik dan telefon juga disediakan. Bilik mandi bersambung mempunyai pancuran mandian serta peralatan mandian percuma.

Galeri gambar di penginapan ini OYO 977 Hong Kong Suites Miri | Dari RM63 Semalam
Di Hongkong Suites ini, kakitangan yang ramah boleh bertutur dalam bahasa Melayu, Cina dan Inggeris dengan lancar. Tempat penginapan ini terletak hanya 5 minit berjalan kaki dari Permaisuri Imperial Mall dan 15 minit berjalan kaki dari Bintang Mall. Lapangan Terbang Miri terletak dalam jarak 20 minit memandu dari sini.

Carian berkaitan dengan hotel murah di miri


  • hotel miri
  • homestay miri
  • mega hotel miri
  • imperial hotel miri
  • pullman miri
  • tempat menarik di miri
  • dynasty hotel miri
  • meritz hotel miri

Baca Juga >>>Hotel bajet dan murah di Kuching

SEMAK HARGA TERKINI




Cari Maps Hotel di Sini

Booking.com