Hotel bajet dan murah di Kuching : Grand Margherita Hotel

Hotel bajet dan murah di Kuching :Grand Margherita Hotel

Grand Margherita Hotel berlokasi strategik di sebelah Kompleks Beli-belah Sarawak Plaza. Ia menawarkan kolam renang luaran dan 4 pilihan untuk menjamu selera. WiFi percuma boleh diakses di seluruh kawasan, dan parking percuma disediakan.

Setiap bilik dilengkapi dengan bar mini, kemudahan menyeterika dan penghawa dingin. Beberapa bilik menikmati pemandangan bandar/sungai.


Hotel bajet dan murah di Kuching : Grand Margherita Hotel
 Hotel bajet dan murah di Kuching : Grand Margherita Hotel



Untuk keselesaan anda, bilik mandi en suite dilengkapi dengan pengering rambut dan peralatan mandian percuma.

Orchid Garden Coffee House menyajikan masakan tempatan dan Eropah, sementara Meisan Szechuan Restaurant menawarkan masakan istimewa Cina. Rajang Lobby Lounge menawarkan minuman diiringi dengan hiburan secara langsung. Banyak restoran terletak berhampiran.

Tetamu boleh bersenam di gimnasium, dan kanak-kanak boleh bermain di taman permainan kanak-kanak. Kemudahan lain yang ditawarkan di lokasi ialah pusat perniagaan dan penukaran mata wang. Perkhidmatan bagasi dan pengemasan harian disediakan secara percuma.

Tugu Pahlawan dan Muzium Sarawak berjarak 1.5 km dari Grand Margherita Hotel. Lapangan terbang terdekat ialah Lapangan Terbang Antarabangsa Kuching, 11.5 km dari hotel.

Ini adalah kawasan kegemaran tetamu kami di Kuching menurut reviu bebas.

Pasangan terutamanya suka lokasi ini — mereka menilaikannya 8.9 bagi lawatan untuk dua orang.
Penginapan ini juga dinilai baik di Kuching! Tetamu mendapat lebih nilai untuk wang mereka jika dibandingkan dengan penginapan lain di bandar ini.

REVIEW  Hotel bajet dan murah di Kuching : Grand Margherita Hotel

Lokasi yang bagus untuk hotel yang bagus.”

Kamar bersih yang besar, staf yang luar biasa, sarapan yang fantastis, dan lokasi yang bagus.
Lokasi hotel mungkin yang terbaik di Kuching, Patung Kuching yang terkenal tepat di depan hotel, dan pusat perbelanjaan dan pusat perbelanjaan, food court dan restoran, dan bioskop berjarak kurang dari lima menit berjalan kaki. 

Lapangan terbuka dan tambangs (perahu kecil yang membawa penumpang menyeberangi sungai) hanya sepelemparan batu dan akan memberi Anda akses ke Taman Anggrek, Benteng Margherita, dan toko-toko yang menjual Sarawak Kueh Lapis yang terkenal. Kamar di hotel sangat luas dan bersih dan staf sangat efisien dan sopan. 

Sarapan dimanjakan dengan pilihan, ada vegetarian, masakan Sarawak, barat, Cina, India, Melayu, dan banyak lagi. Hotel ini bahkan membuat pengaturan untuk tempat-tempat wisata lainnya seperti Desa Budaya Sarawak, Taman Nasional Bako, dan banyak lagi, dan harganya sangat masuk akal dibandingkan dengan yang ditemukan secara online atau dari agen wisata lokal. 

Check in dan out sangat mudah. Permintaan kami untuk kamar pilihan kami segera dikabulkan. Saya benar-benar tidak bisa lebih bahagia dan puas dengan hotel dan staf dan pasti akan tinggal di sana lagi jika saya pernah di Kuching lagi. Terima kasih, Grand Margherita Hotel.

UNTUK TAWARAN HOTEL DI  KUCHING SEMAK DI BOOKING.COM DISINI

Cari Maps Hotel di Sini

Booking.com