Review Hotel Murah Di Melaka - Hotel Bandar Hilir

 Review Hotel Murah Di Melaka - Hotel Bandar Hilir

  • hotel bajet bandar hilir
  • oyo hotel melaka bandar hilir
  • hotel bandar melaka murah
  • homestay melaka bandar hilir
  • hotel di melaka
  • hotel 5 bintang di bandar hilir melaka
  • apartment bandar hilir melaka
  • hotel di bandar hilir melaka yang ada kolam renang

Hallmark Crown Hotel


Review Hotel Murah Di Melaka - Hotel Bandar Hilir


REVIEW HOTEL MURAH

Bilik yang besar dan selesa"


Bilik kongsi Deluxe Hollywood.Sambungan katil single.Kemudahan yang baik: semuanya lengkap, seterika dan papan seterika, peti sejuk, berus gigi, sabun dan syampu, pemanas air dan sedia untuk menyimpan air panas.. Sangat bagus untuk mereka yang mempunyai buku lali yang cukup kecil untuk dibuat susu. Biliknya agak luas.. Ada tingkap dan meja belajar.. Bagi saya berbaloi dengan harga yang murah. Bungkusan sudah siap untuk sarapan pagi. Untuk sarapan bawa pulang musim pkp...Boleh makan dalam bilik. Terbaik xxyah sy trun. Hs dan pergi untuk mengumpul. Tempat letak kereta pn byj. Saya pasti akan mengulanginya lagi apabila saya datang ke Melaka. Hotel ini tidak berdekatan dengan pantai. Nak tengok pantai kena pilih hotel lain. Ia berdekatan dengan pusat bandar. Di hadapan sekolah.

Tenang, damai dan pelaburan yang berbaloi "


Sarapan pagi, lokasi dan tempat letak kereta
Kali kedua ke sini dan sangat berpuas hati. Pada percutian lain di Melaka, Hotel Hallmark Crown kekal sebagai hotel pilihan.

Mahkota Hallmark bernilai wang anda "


Harga murah, bilik selesa, parking berbumbung.
Dengan harga yang jimat, pada hari Ahad, termasuk sarapan pagi adalah sangat mudah. Lokasinya tidak jauh dari tempat menarik di bandar Melaka. Cuma satu, restoran/tempat makan susah nak jumpa dekat hotel ni. Tiada apa-apa yang boleh didapati dalam jarak berjalan kaki, kampung Baba Nyonya bersebelahan adalah satu-satunya pilihan. Baba Nyonya mungkin sedap, tetapi agak mahal.


Hotel berciri sentiasa menjadi pilihan saya "


bilik yang bagus dan bersih
Saya selalu menginap di hotel pelik apabila ke johor atau melaka. Saya sangat suka perkhidmatan yang diberikan. bilik bersih.. bilik air moden dengan bidet. tekanan air juga tinggi. sarapan pagi yang mengenyangkan. Saya syorkan anda datang ke mana-mana hotel Hallmark kerana saya sangat gembira dengan hotel ini Terdapat 3 cawangan Hallmark sahaja di Melaka.

Baik untuk penginapan singkat"


Ia adalah hotel 3 bintang dan saya menginap di hotel ini selama 1 malam. Aspek positif hotel ini: a) Berdekatan dengan tempat pelancongan. Mudah untuk mencari makanan, kedai, pergi ke kawasan pelancongan. b) Berbaloi dengan harga yang dibayar. Saya dapat bilik dekat tingkat 3, bilik saya sangat selesa. Kebersihan tandas juga baik. Saya cuma nak komen dari segi proses daftar masuk yang membebankan kakitangan hotel itu sendiri. Pihak pengurusan hotel harus mengemas kini sistem komputer anda. Apabila saya ingin mendaftar masuk, sistem daftar masuk hotel ini melakukan sesuatu. Jadi ia melambatkan proses daftar masuk. Jangan kedekut untuk melabur. Malu dengan kakitangan pejabat depan. Juga, penghawa dingin di bilik saya tidak terlalu sejuk. Ia harus melakukan penyelenggaraan bulanan mengenai perkara ini. Saya pasti akan kembali lagi dengan menginap di hotel ini.

Sangat selesa tapi..."


Bilik yang sangat selesa, luas, kakitangan yang sangat mesra, respon yang cepat. Tetapi terdapat satu jenis gangguan yang dipanggil pemulihan. Semasa menginap di bilik 2617, telefon bilik saya berdering lebih 3 kali apabila saya menjawab panggilan tetamu yang ingin bertanya tentang bilik. Esok pagi lagi ramai yang tanya benda yang sama. Oleh itu, ia sangat mengganggu privasi. Jika tidak semuanya sempurna di hotel ini. Juga masalah talian untuk telefon bilik yang butang tidak berfungsi. Saya tidak boleh menghubungi kaunter penerimaan tetamu, harap pihak pengurusan menyelesaikan masalah jenis ini. Yang lain, staff bar sangat peramah, pelbagai menu cuma nasi goreng hambar...?, Cepat respon operator sediakan iron. Insyaallah saya akan kembali dan saya harap masalah sebegini tidak berulang lagi. Thanks WANI KUALA KRAI KELANTAN

BACA JUGA Hotel 4 Bintang di Kota Kinabalu : Review Hotel Terbaik




Hotel bajet murah di melaka










Cari Maps Hotel di Sini

Booking.com